Autor Téma: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku  (Prečítané 9391 krát)

Odhlásený killco

  • Príspevkov: 388
    • Brickset
Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« : 01. Január 2017, 12:45:39 »
Isto si už viacerý z vás všimli túto novú appku na BL. Nenašiel som tu však zatiaľ žiadnu tému ohľadom tohoto. Ak to už niekto testoval privítal by som vaše postrehy, prípadne porovania s LDD a pod.

Odhlásený STARHAWK

  • Príspevkov: 1043
Re: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« Odpoveď #1 : 01. Január 2017, 14:44:37 »
len som to nainstaloval. Pre Elanor potrebujem neco na vyrtual duplo stavanie a LDD to nevie. Toto ma zatial par duplo elementov v kniznici, musim sa s tym ale naucit najskor robit. Prve dojmy ale su ze je to pomale

Odhlásený MiKeL

  • Príspevkov: 2519
    • Moja zbierka
Re: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« Odpoveď #2 : 01. Január 2017, 16:40:27 »
Taktiez som to zatial len skusil nainstalovat a po neuspechu s otvorenim ldraw suboru som na to uz zabudol. Jedine pozitivum toho zatial vidim to, ze vie ponuknut diely iba v existujucich farbach, co mlcad nevie, ale inac zatial nevidim dovod to menit. Oproti ldd netusim, to nepouzivam.

Odhlásený KLF

  • Príspevkov: 5480
    • Moja zbierka
Re: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« Odpoveď #3 : 26. November 2018, 14:43:42 »
Tento soft je inak na rozdiel od ML-CADu, alebo LDD dost narocny na HW. Zaujimalo by ma teda, ci to chce rychlejsi procik, alebo kupit graficku kartu? Vie niekto poradit? Nejde mi ani o ten soft ako taky (pracovat v nom neplanujem), ale o renderovanie cezen.

Odhlásený MiKeL

  • Príspevkov: 2519
    • Moja zbierka
Re: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« Odpoveď #4 : 27. November 2018, 09:12:34 »
Tento soft je inak na rozdiel od ML-CADu, alebo LDD dost narocny na HW. Zaujimalo by ma teda, ci to chce rychlejsi procik, alebo kupit graficku kartu? Vie niekto poradit? Nejde mi ani o ten soft ako taky (pracovat v nom neplanujem), ale o renderovanie cezen.

Podla tohoto https://forums.ldraw.org/thread-22940.html je na vyber na renderovanie bud POV-Ray alebo Eyesight (Blender) engine. Povray nevie vyuzivat GPU, cize ak chces pouzivat prevazne ten, tak lepsie CPU. Ak chces naopak pouzivat viac Eyesight, tak potom urcite grafiku, ktora podporuje CUDA.

Odhlásený Buďo

  • Príspevkov: 1505
Re: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« Odpoveď #5 : 26. December 2018, 20:15:42 »
Stud.io 2.0 rendruje pekne  :) Je náročnejší na ovládanie oproti LDD . Ale ma omnoho väčšie a rozsiahlejšie knižnice dielov  (y)

Laminatka_S699.001

Odhlásený Buďo

  • Príspevkov: 1505
Re: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« Odpoveď #6 : 30. Jún 2019, 11:50:26 »
Ahote.

Asi nič nového pod slnkom (nieje tu o tomto zmienka)
Viac o CAD-och  tu najete  ;)   https://forums.ldraw.org

Stud io ma i  nastroj na tvorbu vlastných dielov či potlačí  :)

https://www.bricklink.com/v3/studio/partdesigner.page

Dájú sa do Studia importovať i vlakové kolesá od Big Ben Bricks .

http://www.bigbenbricks.com/ldraw/ldraw.html


Odhlásený Buďo

  • Príspevkov: 1505
Re: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« Odpoveď #7 : 12. Apríl 2021, 21:28:52 »
Ahojte

Neviem ako dlho to Stud.io už má . Všimol som až dnes . No vie robiť mozaiky , nahrať obrázok , určiť  rozmer v studoch , a zvoliť verziu  plate /tile /brick /plate round / tile round . Som na porychlo skusil logo .

Avšak to ma ešte muchy . Z brickov to nerobí stenu ako mozaiku . A druhá vec ,že nepoužíva tie mozaikové baseplaty  tj. - 65803  - technic brick 16x16x11/3with holes .
Podklad to vygeneruje z plejtov čo navyšuje cenu . Majú čo zlepšovať .

Odhlásený papluh

  • Príspevkov: 4488
Re: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« Odpoveď #8 : 12. Apríl 2021, 23:30:50 »
Už to nejakú dobu má.
Aj to pozadie na Alltoys som v tom robil

Tie platy sa dajú vypnúť. Dokonca sa dá manuálne aj spraviť paleta farieb, teda inventár dielov.

Mne vadilo pár veci
- možnosti upraviť farebnosť, ako napríklad ten Kriváň bol relatívne ok, ale nejakú portrét je dosť o hubu
- to že si robí čo chce pri výpočte, napríklad ak sa mu posunie hotová mozaika kľudne výstup zo Studio, tj by to mali byť farby ako pozná a rozlíšenie 1:1 źiadanému výsledku, tak to celé rozhádže a nie je nastavenie ktoré by to skopírovalo bez úprav. Prečo ? no je mi jednoduchšie výslednú mozaiku upraviť v grafickom programe po studoch/pixloch ako naklikávať v Studio. Napr u LEGO Art Remix sa to dá dosiahnuť.
- úprava dostupných kociek / palety je dosť zdĺhavá - na druhú stranu je potom inventár/paleta už priamo v aplikácii a netreba ju hladať pod disku