Tak najväčší problém bol u mňa čas. Na začiatku som si to rozvrhol menšie, ale zdalo sa mi, že to bude príliš stiesnené a nevynikne, že to má byť horský terén. Tak som to cca o 1/3 zväčšil, lenže to znamenalo modelovať podstatne väčší objem. Zo začiatku, kým bol čas, som sa hral s detailami, ale postupne, ako som nestíhal som to musel robiť viac na rýchlo a teda je to miestami také monotónnejšie. Napriek tomu som s výsledkom celkom spokojný, za daných okolností to vyšlo fajn.
Zámer bol odlíšiť trávnatú "mäkšiu" časť terénu od skalnatej, použitie curved slopes som už pár krát vyskúšal a páči sa mi táto technika, aj keď má svoje úskalia.
Oproti pôvodnému zámeru som musel zrušiť jaskyňu v zadnej časti kopca, to by som nestíhal a tiež som v stud.io nenašiel medveďa, takže by som tam asi naaranžoval iba vybielené kosti, ak by bolo viac času.
Trochu ma mrzí prezentácia, v podmienkach bolo zadefinované, že kratšia strana má byť minimálne 1200px, tak som to aj tak formátoval do obdĺžnika, ale na stránke mi tam prifáralo pozadie navyše do štvorca, takže na modely nebolo dokopy nič vidieť. Ešte som to upravil do štvorca, ale tým, že som veľa času minul na modelovanie terénu zo všetkých strán, tak som to chcel aj ukázať a neostal priestor na bližšie pohľady na detaily - minifigov v akcii, zvieratá, potok...
Zrejme to neskôr spojím s mojim starším digitálnym MOCom, kde som to modeloval podobne a hodilo by sa to k sebe.
Teraz niečo modelujem na LOTR súťaž, ale asi som si zas odhryzol väčší kus koláča, tak neviem, ako to za tie dva týždne dokončím.