Tak nakoniec ma neminula rozborka celého MAZu. (Naštastie kabína + nádstavba s lesníckym žeriavom je jednoducho odnímatelná. Podvozok bola ale samozrejme úplná šialenosť sa v ňom znova vŕtať
Zavesenie kolies (ramená) som musel prerobiť:
* traktorky pretŕčali cez obrys trochu, čo sa mi nepáčilo
* povodné vyskladané náboje kolies, kde koleso bolo nasadené len na stredovej oske boli velká slabina. Tá váha, veľký priemer kolies, čo pri traktorkách ešte narástol...to bol totálny "šmajdák" ...no úplne zlé. Nahradil som ich 8x štandardným "wheel hub" (ten z Porsche setu).
* a nakoniec hlavný dovod prerábky - pružiny. Tie povodné mi tam po prerábke už nevošli. Dal som menšie verzie a pre každé koleso dve. Na predných štyroch je kombinácia žltá-tvrdšia + šedá-mäkšia. Na zadných štyroch všetky šedé-mäkšie.
dalšie Foto ešte pribudnú:
Doplnil som detailnejšie fotky podvozku do témy:
NÁPADY a RIEŠENIA: Podvozky áut, zatáčanie, odpruženie, pohon...