Tak snad naposledy este vyuzijem toto vlakno a pri dalsej aktualizacii spravim nove, adekvatne.
Fazu jedna na Tatre 148 S1 povazujem za ukoncenu a to preklopenie digitalu do realu.
Teraz pride na rad ladenie, hlavne po technickej stranke. Zadne odpruzenie pri znacnej vahe korby sa ukazuje slabe, predne je naopak prisilne a viac deformuje konstrukciu, ako pruzi - plus pruziny su asymetricky umiestnene, co nerobi dobrotu - zrejme to skusim vymenit za dva pary soft pruzin, no su na vystave a kupovat nove nechcem, kym to netestnem. S tym zadnym zatial neviem, krajne riesenie je tam tiez pridat pruziny, hoci to nebude take elegantne.
Pohon naprav potrebujem prepojit s motorom, idealne cez medzinapravovy diferencial, tam je priestor natesno, par vystuzi podvozku sa bude musiet presunut.
S riadenim to bude este viac natesno, pod motorom mam vyrieseny posuv s ozubenim, ale s umiestnenim sprevodovania na volant to bude fuska.
No a s dvihanim koby to tiez nie je ideal, v spodnej faze tam vdaka uhlu piestu vznikaju celkom velke sily a kedze piest velmi nemam ako premiestnit, bude treba spevnit celu konstrukciu uchytenia korby na podvozok.
Ked toto vsetko bude ako-tak fungovať, tak by sa este patrilo to trochu poladit aj vyzorovo, pridat par detailov, spetaky, vyfuky, zadne blatniky, interier kabiny...
Tvarovo by chcelo trochu upravit strechu, je nejaka hranata, trochu mi vadi fuga medzi kapotou a blatnikom a tiez tvar kapoty nie je ideal, ale ten asi necham tak, ked ma neosvieti nejaka muza.