Chcel by som pridat negativnu skusenost s BL shopom "kockabolt" z Budapesti - a varovanie pre ostatnych. Pred cca 4 mesiacmi som u neho kupil set za cca 120 eur a ho aj zaplatil cez paypal s tym, ze som s nim dohodol cez maily, ze ho prevezmem osobne, ked pojdem do Budapesti. Ked som ho cca pred 2 mesiacmi kontaktoval, ze mozno do Budapesti pojdem a kde sa mam zastavit, vobec nereagoval. Odvtedy som mu pisal (priamo cez mail ci cez BL) este niekolkokrat, stale bezvysledne. Posledny mail bol s vyhrazkou negativneho feedbacku na BL -ak nebude do 2 dni reagovat, dam mu negativne hodnotenie. Zaujimave je, ze medzicasom ma kopu zrealizovanych obchodov a s pozitivnymi reakciami.
Chcem sa spytat - najma KLF vzhladom na jeho skusenost - ako to mam v ramci paypal riesit, kam poslat staznost a ziadost o vratenie penazi?