tatra je tvrdy oriesok, este som sa o to nepokusal, ale Paliason myslim ze si na dobrej ceste, to vyosenie naprav co som nikde nevidel vyriesene, mas minimalne, co je super . Len ako ti poradit so zatacanim to fakt neviem kedze v tom nie com zakusnuty. Jedine co sa mi zda nie moc dobre, je os otacania, je podla mna priliz daleko od kolesa. Minule som objavil na YT chalana co si urobil svoj naboj a je ovela pevnejsi ako ten 3pinovy original, mozno pomoze. https://www.youtube.com/watch?v=y_1K0-2Lo68
Technic je navrhnutý aj na pol-studové miery, čiže tento odstup ti pekne vyjde pri použití šikmých polstudových ozubených kolečiek. To má bežne vela modelov takto spravené.
Náboj z videa vyzerá až neuveritelne ideálne - pevné, nekýve sa - to vyskúšam!!! diky.
Doma mám aj takýto - ten vyrábali dobre: (napr. v sete 8070)
Úplne tuhý s nulovou vôľou. Nevýhoda?: je určený len pre CV-Joint, čiže malinký uhol vytočenia kolesa.
Všetky ostatné čo robili potom (portálový, ten čo má Seebo v 4-tom príspevku, asi aj ten čierny z Porsche) sú úplná fušerina rozheglaná
Vidím Pali že si sa inšpiroval touto tatrou od jz77 http://www.kostky.org/forum/index.php?topic=39944.msg178303#msg178303
Tú poznám, to je už dávno. Bola super, najrealistickejšia čo som z techniku asi videl. Diferenciáli sa ani inak moc nedajú spraviť pri Tatre, rovnakým štýlom som už videl aj pri zopár iných modeloch. Zase ale dosť to zaberá priestor v strede na výšku. Koli tomu sa tam nedá moc vymýšlať nejaky iný pákový system zatáčania.
To tiahlo ktoré ti tahá tú druhú nápravu (otáčanie) skús dať na prvej náprave kus bližšie stredu mal by si dosiahnuť to že predná sa otočí rovnako ale zadná trošku viac
Áno, rozdielne dlžky tiahla prvej a druhej majú na to vplyv, to máš pravdu. Skúšal som, ale aj keď na jednej je blízko stredu a druhá je napr. o 2 study kratšia, tak ten rozdielny uhol mi prišiel dosť malý. spravím foto.