PRINCE OF PERSIA 2: The Shadow and the FlamePrvý level, z mojej kedysi obľúbenej gamesy Prince of Persia 2, som obliekol do lego kabátu. Rozmýšlal som o tom už dávno, tušim aj tu na fóre niekde je o tom zmienka, že si to len tak pre seba niekedy spravím. Reálne to stavať ale neplánujem.
Tí starší z vás sa isto rozpamätajú, aká to bola vtedy pecka
Pocet dielov: vyše 21 000
Dĺžka: 5,7 m
Modelovať som začínal od hlavnej budovy (palác, či čo to je) ,z ktorej hlavný hrdina na začiatku vyskočí cez okno. Potom postupne tie vedlajšie kisničky - tie sú skoro rovnaké, len poloha/počet okien sa menila. V polovici postaveného levelu som musel zvyšnú časť (priľahlé budovy pri móle) začať stavať do nového súboru, kôli neúnosnému a častému zasekávaniu - primŕzaniu PC pri pridávaní nových dielov.
Loď pristavenú pri móle som stiahol cudziu z verejnej galérie programu Studio. Jej zadnú časť som len trochu upravil a prefarbil, aby sa približne podobala na tú v hre. Robiť ju vlastnú sa mi nechcelo, kedže aj tak bolo vidieť len kúsok z nej.
Budovy sú veľmi jednoduché pravoúhle stavby, Tie mi viac-menej nerobilo problémy stvárniť. Najviac som sa narobil pri kamennom múre. To bola chujovinaaa...!!! Aby tie kamene neboli rovnaké a genericky v rade, v stále sa opakujúcom vzorci, tak to trebalo všeliako pomeniť. To bola jediná časť stavania, ktorá ma nebavila.
Renderované zábery prostredia som sa snažil urobiť približne rovnako, ako to bolo vidieť aj v hre - herné prostredie bolo rozdelené na fixné časti/ obrazovky, a hráč naraz videl iba jednu takúto obrazovku. Prenášal sa medzi nimi presunutím postavy hráča na hranu aktuálnej obrazovky. Obrázok sa potom „prepol“ na ďalšiu. Úplne presne mi to ale nesedí, kôli viacerím skutočnostiam: rozlíšenie 16:9 proti pôvodnému 4:3, skutočné 3D prostredie proti pôvodnému 2D kreslenému..atd...
Hlavný hrdina a stráže. ( s tímy dupačkami niesom spokojný
)