Takže Tatra 148 HARA 60 lesovoz verzia 3
, podvozok bol medzičasom zas rozobratý a postavený na novo podla predošlej verzie , jediné čo som na ňom v podstate upravil sú zadné nápravy (prvá fotka), rozšíril som ich o pol studu (teda dokopy o jeden stud) a zároveň som odstránil pol studovú medzeru medzi jednotlivý kolesami dvojmontáže v rámci polonápravy, a urobil som tak preto že na predošlej verzii vnútorné kolesá dvojmontáží na nápravách pri pružení zapierali o rám a týmito mojimi úpravami som posunul vnútorné kolesá dvojmontáží o pol studu od stredu podvozku pričom celková šírka celej nápravy zostala nezmenená. A potom vrámci podvozku som už dorobil len aspoň taký chabý interiér v kabíne. Ďalej prešla zmenami hlavne ruka, ako je na fotke kde je tento model ešte rozostavaný vidieť, motor ktorý otáča ruku som presunul dozadu medzi batteryboxy, a to kvôli rozloženiu hmotnosti ale najmä kvôli šetreniu priestoru do ktorého som umiestni PF switche a ich ovládanie som potiahol hriadeľmi k pneumatickým ventilom aby bolo ovládanie ruky pekne pokope
. Ďalším vylepšením sú pneu. ventily samé o sebe(len tak na okraj, vďaka panike z koronavírusu v poľskej DHL som na ne čakal presne mesiac
), sú naozaj vynikajúce, šetria priestor a aj lepšie fungujú ako starší typ. Čo sa týka ruky samotnej tak je niečo je prebraté z prvej verzie, niečo z druhej , nový je hlavne výsuvný diel. To by bolo asi všetk, takto som s tým v podstate spokojný, aj keď teda ako som spomína chcel by som spraviť ruku ktorá sa bude dať zložiť za kabínu ale to ruka HARA 60 nedokáže ani v reále takže to už asi nechám takto.