Po trochu dlhšom odmlčaní sem zas niečo pridám, aj keď ide zas iba o aktualizáciu predchodzieho modelu Tatra 148 agro S2, aj keď myslím že o značnú aktualizáciu. Okrem detailov ako je napríklad kabína v LBG alebo trochu iná korba je dôležitá zmena v tom že je možné diaľkovo, bez zásahu ruky zmeniť smer vyklápania korby.
Na fotkách je vidno že v uloženiach korby sú pohyblivé tiahla ktorými hýbu pneumatické valce, tie sú poháňané a zároveň aj ovládané (cez autoswitch) jedným PF M motorom. Ako je na fotkách ďalej vidieť musel som kôli funkcií navyše pridať ďalší PF reciever, na ktorom ostal jeden kanál voľný, na ten je pripojený predlžovací PF kábel ktorý je vyvedený za treťou nápravou pod zadným uložením korby. Pôvodne som v tom mieste chcel spraviť navijak ale ten na verzií agro S2 nikdy nebol tak som tú myšlienku zavrhol, potom som mal nápad že postavím aj sklápací príves a koniec toho kábla by bola zásuvka na pripojenie motora ktorý by sklápal príves ale bohužiaľ, nemám už na príves kolesá.
Pre mňa najpodstatnejšia zmena je však v podvozku, nebudem to zbytočne obkecávať, na fotkách to je vidieť najlepšie, snáď poviem len tolko že aj keď táto zmena znamená značnú odchýlku od tatrováckeho podvozku, tak je to vyvážené znížením odporu pohonného systému (vďaka diferenciálom už bude možné použiť aj pneumatiky bez pásov keď si ich už konečne kúpim...) a čo je ešte pre mňa najpodstatnejšie, podarilo sa mi zväčšiť svetlú výšku čo je zlepšienie nie len funkčné ale aj estetické.