Po zlyhaní pohonného systému mojej poslednej 148čky som sa intenzívne snažil tento problém odstrániť, podarilo sa mi to tak že som prevody ktoré prenášajú výkon z buwizz motorov na pozdĺžny hriadeľ uložil do liftarmového rámu 5x7, a motory som musel tým pádom obidva posunúť o jednu dieru do strany, toto riešenie už fungovalo spoľahlivo ale problém nastal v tom že, keď som tú poslednú verziu rozobral, tak som vzápätí začal stavať ďalšiu, ale už zas s tými kolesami omotanými pásom pretože som sa rozhodol že zatiaľ tie kolesá z vespy na svoje 148čky používať nebudem. A ide teda o to že som neprišiel na spôsob ako postaviť zadnú nápravu s planétovými redukciami a zároveň s dvojmontážou z kolies 62.4x20, a teda spolu stým že som sa vrátil ku kolesám 62.4x20 som sa musel vzdať planétových redukcií v nápravách, ktoré majú prevodový pomer 5:1, čo znamená že som musel inak riešiť sprevodovanie zbytku hnacieho systému.
Skúšal som viacero variantov a prvý ktorý sa mi zdal ako vcelku perspektívny bol šnekový prevod, javil sa ako výhodný hlavne kôli tomu že zaberal veľmi málo miesta, ale ako sa ukázalo bola to ďalšia, šneková prevodovka sa pri väčšom zaťažovaní doslova roztavila. To sa ale samozrejme udialo až po tom čo dokončil celú ďalšiu verziu ktorá tým pádom skončila na zmar.
Video s funkciami nástavby: