Aj keď to už nie je úplne aktuálne keďže Tatra ktorú sem teraz dám je už niekoľko týždňov rozobraná, ale aj tak... . Pár vecí sa mi na mojej 813ke podarilo povylepšovať, pridal som pár detailov ako napríklad ťažná tyč pod korbou, na korbe som zas pridal sklápateľné lavice, pod ľavou nádržou som zas pridal výfuk, také významnejšie vylepšenie je navijak, ktorý síce nie je moc podobný tomu na predlohe ale tak je aspoň v rámci možností a náhon bubna sa dá odpojiť takže je možné odvíjať lano aj keď nie je spustený motor navijaku, ten je mimochodom spúšťaný PF switchom umiestneným v stredovom tunely v kabíne a dosah na neho je cez červenú páčku na pracovisku vodiča. Rozhodne najvýznamnejším vylepšením je však nové umiestnenie príjmačov za kabínou, čo výrazne pomohlo interiéru.
Posledné fotky sú už aktuálne , túto verziu som dokončil dnes večer , ešte rozmýšľam čo na ňu dať, či vyskúšať PMS alebo AM50 alebo sa zas pokúsim z toho spraviť len nosič kontajnerov zo súpravy PMP 79, ešte neviem, ale dávam ju sem preto lebo zas pár detailov vylepšil, napríklad nádrže sú už proporčne lepšie a aj buldozérová radlica už má bočné lišty, u verzie z krátkou kabínou sa mi bohužiaľ zatiaľ nepodadrilo vymyslieť lepšie uloženie príjmačov ako tu.
https://www.flickr.com/photos/188258679@N02/with/50010555441/Dávam sem odkaz na môj Flickr lebo mi nejako blbne pridávanie fotiek.