No teórii mám viacero, ono je možné že každá z nich prispeje nejakým % záťaže
- Metroliner je asi lepšie odladený
- určite je ľahší ako 6 stud vlak
- na výstavách sú časové spínače, každá aj minimálna prestávka kým niekto pribehne stlačiť pridáva chladnutiu (na tomto ešte musím popracovať, ale na nízko napäťovej strane, nie každý chce mať pohodený 240V vypínač
)
- je tu aj možnosť že voľne pohodené koľaje viac pracujú a teda vlak si mierne upraví geometriu miesto aby proti nej bojoval (alias trenie - odber - teplo). Na druhú stranu s pevnými koľajiskami sa v zahraničí jazdí bežne.
- možno máme na výstavách len jednoducho šťastie
V aktuálnej zostave je ten motor zároveň zberač aj motor.
Ak bude len zberač tak všetka záťaž sa zas presunie na jeden motor.
Preto aj zháňam pokazené a nie funkčné motory - ak sa podarí rozchodiť (napr výmenou motorčeka za modelársky) tak fajn, ak nie bude aspoň na zberač.