jj, tiez poznam toho taliana moj set bol v hrubom kartone, ale cestou to niekto prerazil z jednej strany. nehovoriac, ze nie jeho vinou som na neho musel byt hruby. zasielka nedochadzala, a nie a nie zistit, kto ma na starosti dorucenie na sk. obvolal som aj kurierske sluzby. nakoniec sa zistilo, to mala na sklade posledna kurierska sluzba (asi dhl) ktorej som nevolal cely problem kurierov je, ze ked nevedia najst tel. c. v zozname, tak vyhlasia zasielku za nedorucitelnu. vobec sa neobtazuju ist pozriet na danu adresu.
k talianovi... No komment...
ku kurierom... kedze kuriera sem-tam robim, viem o tejto praci trocha viac... tu treba rozlisovat dva druhy prijemcov:
1. firemny
2. sukr osoby
AD1. tu staci adresa... firma, pokial ju nezrusia, bude na tej adrese aj zajtra
AD2. tu je to problem.... dolezitost je v poradi TEL CISLO (samozrejme mobil) a az potom adresa...
uvediem priklad:
pani mi nedvihala mobil asi 7x, isiel som na domacu adresu, neotvara... konecne zdvihla mobil, vravim jej, pani, som u vas doma, mozete mi otvorit zvoncekom? pani vravi.... no ale ja nie som doma, som v praci, ja jej na to, volal som vam v priebehu dna 7x, nemohli ste mi zavolat naspat? dohodli by sme si termin a miesto... pani zmlkla....tu je este jeden fakt... kurier denne dorucuje cca 60-100zasielok... teda od 7:00 (hodina rano v sklade, kym si nalozi, vytlaci papiere atd), prichadza do skladu cca o 17-18:00 (hodinka este navrch kym uzatvori den a nahra do systemu nove zasielky)...
TAKZE JEDNOZNACNE ODPORUCAM NA SVOJE ZASIELKY,KTORE POJDU KURIEROM, UVADZAT SVOJE TEL CISLO
ulahcite dorucenie svojej zasielky a aj pracu kurierovi...
HOWGH