...Ale Paliason je motorkar a Technicar zaroven. Jeho nazor bude podstatny.
motorkár-nemotorkár, moj názor by bol rovnaký:
na kosť ohlodaná paródia na GSku!KLF: ta diera je proste diera.... Diera vzdy bude len diera...
hehe, tieto doktorove hlášky!!! ... mi spravia náladu vždy
-------------------------------------------------------------------------------------
Ako chalani, sklamaný som ako vy. TLG je majster v šetrení a aj maskovaní škaredých-nedorobených častí, na krabici peknou izometrickou fotkou s pozadim. Podla krabice by som povedal: celkom dobré, potom som zbadal tie foto vonku a hned mi začalo šklbať kútikmi úst.
Nepríde mi vôbec z toho modelu, že to je mohutná ťazká motorka...pritom v reále je to riadna krava, mohutný predok ,široká nádrž, boxer motor vytŕčajúci do bokov...skôr by na to pasovala
F 800 GS ,ta je stihlejsia,
Tie porovnäavacie fotky si pozrite. Tá trapná legová kostrnka je smiešna úplne, jak keby to robil 10ročný školák.
Tie páčky mohli spraviť. Sedadlo je fail, blatniky a padacie rámy tiež zabudli, brzdové kotúčiky dali jak z bicykla. Ta nádrž tiež dobrý vtip
Chýba tam kopu jemných detailov, nechce sa mi to rozpytvávať, len samozrejme v technicu vela z nich ťažko realizovatelných. Ten predok maličký, utopený moc dole... A skutočnosť, že TLG do technicu vôbec, alebo len fakt minimalne chce miešat creator, tak nechápem, prečo si vyberá takýto komplikovaný pretechnizovaný stroj, kde sa hneď ukáže tá nevhodnosť Technicu na takéto detaily. Tie minulé, čisto motocrosové motorky vyzerajú dobre, sú jednoduché, len kostra, kolesá a motor.
A nedočkal som sa zase hrubšej zadnej pneumatiky. Oni trepú všade či na krosku či na superšport rovnaké kolesá dopredu dozadu...so širšími vzadu by to hneď lepšie vyzeralo.
Čo môžem uznať je, že spravili pohon cez kardan a aj prednu vidlicu neodflakli klasickimi pruzinamy, ale snažili sa približiť systému Telelever, ako to ma aj v reále..
Čiže na záver, funkčný model to bude, ale dizajn to ťahá pod morské dno.