Čo sa týka regiónu tak sa jedná o obmedzenie vyplývajúce z toho ako funguje nový VIP systém, kde región je doležitejšia položka ako predtým. Tu je otázka prečo si to človek nemôže zmeniť sám, či už preto aby mali nad tým väčšiu kontrolu skrz zákaznícke centrum, alebo pretože by túto funkciu museli dodávateľovi zaplatiť a je to pre minimálne množstvo ľudí.
Tak isto je tu snaha integrovať frančízované LEGO Certified Stores viac do systému oficiálnych obchodov(napríklad v Španielsku a Taliansku sa majú zúčastniť AFOL Days). Hovorí sa že raz (niekedy, možno,...
) by mali dovoliť v LCS aj tieto VIP kupóny a regionalna kontrola je tu výhodná lebo LCS stále spadajú pod zastúpenie v danej krajine (ktoré chcú mať svoje ovečky ... teda zákazníkov pod dozorom).
LEGO Stores a Shop su riadené ako samostatná jednotka s vlastnými skladmi a v podstate si musia plánovať vlastný nákup tovaru z centrály. Narozdiel od bežných obchodov, kde sa skrz veľkosklady alebo u veľkých hráčov napriamo plánuje a kontrahuje nákup na dlhé obdobia, sa zdá že v planování oficiálnych obchodom to asi niekde uviazlo
Holt asi boli zvyknutí na rýchly prístup do centrály, ale keď im odlifrovali kopec tovaru do USA (kde je zavrená mexická fabrika kvôli COVIDu) tak asi neni z čoho naberať
Tu je narade otázka čo sa stane keď sa vyprázdnia sety z bežného dodávateľského reťazca, ktorý je síce masívnejší a s väčšou zotrvačnosťou ale nie bezodný. A ak sa nerozbehne mexická fabrika. Či bude LEGO stíhať dodávať všetkým dostatočne.