Tú "zlatú éru" ale nevzťahuje (v texte) na sety, teda porovnanie kvality so súčastnosťou. Hovorí, že vtedy bol jeden z ich hlavných problém ako pozastaviť nové projekty, inak by príliš rástli. Avšak v 90tyhc rokoch sa to zmenilo, prišlo oveľa viac konkurencie a začalo byť ťažšie odpovedať na meniace sa trendy a nové produkty ako sú videohry a action figures (tj vačšie figuríny).
Čo sa týka ceny, píše musel pracovať do pevného dielikového rozpočtu pre daný model. A keď ho prekročil tak ho musel zosekávať o detaily a pod. Každá kocka mala internú cenu a bolo tam celé oddelenie, čo nerobilo nič iné len kalkulovalo ceny prototypov. A z možno 20-30 modelov len jeden z nich bol vybraný. A potom musel prejsť komisiou zloženou zo super-skúsených dizajnérov.
Možno keď bude čas to preložím, ale to chvíľu potrvá...