Ak sa nemýlim digitálne znamená, že sa má nejak nahrať do mobilu, oficiálne. Niečo prišlo mailom, ale som to neskúšal. Doteraz si môhol mať fyzickú kartu a potom každý registrovaný má záznam v ich DB, ak si ju napr v Store nemal tak ťa museli vyhľadávať. Ktovei možno časom budú podporovať aj prikladania cez NFC...
No VIP body majú (mali?
) jednu výhodu, konzistentnosť. Máš ~5% na všetko, vždy a všade (čo je v ponuke). Ak sa pozreš na iné zákaznícke karty tak to nieje až také zlé.
Akurát že pre šikovných (smart) zákazníkov to nieje takmer žiadna odmena, tí ktorí si vedia počkať, vyhladať, nakombinovať,... to zostáva len ako bonus k iným akciám, limitovanému tovaru či nákupom pri uvedení produktu (aj to skôr exkluzívov).
Ono u nás je to pre bežných ľudí prebité permanentnou akciou u Dráčika a podobným prispôsobením sa u Pompo. Lenže to napríklad v DE/AT nenájdeš, tam bývajú vyššie zľavy ale nárazové a zas sme pri tom, kto vie počkať, hladať,...
Asi je dosť takých čo to nerobia, ono napr v Centráli sa mi neraz stalo, že som zachytil ľudí v Pompe rozmýšlať nad drahými (50E+) setmi za plnú cenu (keď neboli zľavy na kartu), pričom som im nadhodil čo sa nejdú pozreť o 2 poschodia vyššie do Dráčika či to nemajú na Rozprávkovú zľavy lacnejšie. Pohodlnosť, nevedomosť, mámvpažizmus,... ?